Raamatupidamisteenuse põhipakett sisaldab:

  • raamatupidamist vastavalt Eesti Vabariigi seadustele ja Heale Raamatupidamistavale;
  • algdokumentide kontrolli, nende süstematiseerimist ja kandmist vastavatesse registritesse (päevaraamat, pearaamat);
  • müügiarvete sisestamist ja laekumiste kajastamist;
  • ostuarvete sisestamist ja tasumiste kajastamist;
  • lähetuste ja sularahas tehingute kuluaruannete koostamist;
  • põhivahendite arvestust;
  • kassatehingute kontrolli ja kirjendamist raamatupidamisse;
  • käibemaksuarvestust ja deklaratsiooni esitamist Maksuametile;
  • kuni 5 töötaja palgaarvestust ja maksudeklaratsioonide esitamist Maksuametile (lisatöötajad kokkuleppel);
  • igakuuliselt bilansi ja kasumiaruande koostamist ja esitamist kliendile;
  •  jooksvaid küsimusi puudutavad konsultatsioonid.

Raamatupidamise teenuse hind sõltub algdokumentide arvust ja aruandluse mahust.

Raamatupidamise põhipaketi hinda on võimalik valida kahel erineval viisil:

  • kindel kuutasu – individuaalne hind iga kliendi puhul
  • kannete arvu alusel igakuuliselt.

Üks algdokument (müügiarved, ostuarved- ja tšekid, kuludokumendid) = üks kanne, erandiks on pangakonto väljavõte, mille iga rida = üks kanne (samal kuupäeval toimunud sama sisuga tehingud koondatakse kokku üheks kandeks).

Raamatupidamisega kaasnevad lisateenused:

  • raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine;
  • raamatupidamise aastaaruande koostamine (ka klientidele, kellele ei osutata baas-teenust);
  • müügiarvete koostamine;
  • maksekorralduste koostamine ülekannete teostamiseks pangas;
  • laoarvestus;
  • raamatupidamise taastamine ja vanade perioodide korrastamine;
  • muude dokumentide koostamine (lepingud, käskkirjad, otsused, protokollid);
  • statistiliste aruannete koostamine;
  • projektiaruandluse koostamine (EAS, KIK, PRIA jt);
  • maksu- ja raamatupidamiskonsultatsioonid.