Raamatupidamisteenuse põhipakett sisaldab:
- raamatupidamist vastavalt Eesti Vabariigi seadustele ja Heale Raamatupidamistavale;
- algdokumentide kontrolli, nende süstematiseerimist ja kandmist vastavatesse registritesse (päevaraamat, pearaamat);
- müügiarvete sisestamist ja laekumiste kajastamist;
- ostuarvete sisestamist ja tasumiste kajastamist;
- lähetuste ja sularahas tehingute kuluaruannete koostamist;
- põhivahendite arvestust;
- kassatehingute kontrolli ja kirjendamist raamatupidamisse;
- käibemaksuarvestust ja deklaratsiooni esitamist Maksuametile;
- kuni 5 töötaja palgaarvestust ja maksudeklaratsioonide esitamist Maksuametile (lisatöötajad kokkuleppel);
- igakuuliselt bilansi ja kasumiaruande koostamist ja esitamist kliendile;
- jooksvaid küsimusi puudutavad konsultatsioonid.
Raamatupidamise teenuse hind sõltub algdokumentide arvust ja aruandluse mahust.
Raamatupidamise põhipaketi hinda on võimalik valida kahel erineval viisil:
- kindel kuutasu – individuaalne hind iga kliendi puhul
- kannete arvu alusel igakuuliselt.
Üks algdokument (müügiarved, ostuarved- ja tšekid, kuludokumendid) = üks kanne, erandiks on pangakonto väljavõte, mille iga rida = üks kanne (samal kuupäeval toimunud sama sisuga tehingud koondatakse kokku üheks kandeks).
Raamatupidamisega kaasnevad lisateenused:
- raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine;
- raamatupidamise aastaaruande koostamine (ka klientidele, kellele ei osutata baas-teenust);
- müügiarvete koostamine;
- maksekorralduste koostamine ülekannete teostamiseks pangas;
- laoarvestus;
- raamatupidamise taastamine ja vanade perioodide korrastamine;
- muude dokumentide koostamine (lepingud, käskkirjad, otsused, protokollid);
- statistiliste aruannete koostamine;
- projektiaruandluse koostamine (EAS, KIK, PRIA jt);
- maksu- ja raamatupidamiskonsultatsioonid.